.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح كانون پيوند مهر ماندگار در مازندران

سرپرست مديريت سازمان جوانان مازندران گفت: كانون پيوند مهر ماندگار در مازندران افتتاح مي‌شود.

روح‌الله معافي در حاشيه نشست ‌هم‌انديشي سازمان‌هاي مردم‌نهاد مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خاطره بزرگ ششم بهمن يكي از حماسه‌هاي برجسته ملت ايران است و افتخار آن براي همه مردم ايران اسلامي است.
وي با بيان اينكه خاطره ششم بهمن مردم آمل نبايد از ذهن‌ها كمرنگ و فراموش شود، تاكيد كرد: نسل جوان ما بايد اين حماسه را درست بشناسد و آن را مورد تجزيه و تحليل قرار دهد.
مشاور استاندار مازندران با اشاره به برگزاري همايش شش بهمن كه با عنوان حماسه مقاومت گراميداشت واقعه تاريخي مردم آمل در سال 1360 در سالن شهرداري آمل برگزار مي‌شود، افزود: در اين همايش 500 نفره، جوانان مازندراني به تجزيه و تحليل قيام ششم بهمن مردم آمل مي‌پردازند.
معافي با اشاره به فعاليت كانون پيوند مهر در شهرهاي ساري، گلوگاه، قائمشهر و نور افزود: كانون پيوند مهر با هدف تسهيل در ازدواج جوانان مازندراني در استان مشغول فعاليت است.
وي از افتتاح كانون پيوند مهر در شهرهاي محمود‌آباد و بابل در دهه فجر خبر داد و بيان داشت: تا پايان سال تعداد كانون‌هاي پيوند مهر استان به هشت كانون مي‌رسد.
سرپرست سازمان جوانان مازندران گفت: گسترش دامنه تحولات در امر ازدواج جوانان كه ضرورت‌هاي جديد را براي اين موضوع رقم مي‌زند، موجب بروز تمايز آشكار بين شيوه‌ها و ساختار ازدواج در جامعه جديد و سنتي شده است كه تشكيل كانون پيوند مهر در راستاي ازدواج آسان، آگاهانه و پايدار در شهر‌هاي استان راه‌اندازي مي‌شود.
وي تاكيد كرد: كانون پيوند مهر با هدف تسهيل و تحكيم در حوزه ازدواج فعاليت مي‌كند كه دستگاه‌هاي عضو در اين زمينه سازمان جوانان را ياري دهيم.
مشاور استاندار مازندران گفت: تعظيم سنت نبوي و اشتياق رغبت نسبت به امر ازدواج و تشكيل خانواده بر اساس تسهيل شرايط تعديل توقعات و كاهش تشريفات و آگاهي نسبت به روش‌ها و معيار‌هاي انتخاب همسر بخشي از اهداف كانون پيوند مهر است.
معافي در پايان گفت: سلامت، تعادل و تعالي نظام خانواده به نحوه گزينش همسر و شيوه‌هاي همسرداري و روابط بين اعضاي خانواده بستگي دارد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 شهريور 1390
سلام .لطف میکنید ادرس کانون پیوند مهر در بابل رو بگید
نا شناس 22 خرداد 1391
سلام لطف میکنید ادرس کانون پیوند مهر در بابل رو بگید؟ و اگه میشه سایتش رو بدید تا مراجعه کنیم
الهه نوروزی 10 دي 1391
با سلام لطفا آدرس کانون پیوند مهر ساری رو بگید.
نا شناس 29 تير 1394
لطفا آدرس کانون پیوند مهر بابل رو بگید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.